Re: FireWire a cała reszta

Autor: C.R.E.E.D <mrmotaba_at_>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 22:10:36 MET DST

Dnia Tue, 18 Jul 2006 19:13:51 +0200, Roman Sąsiada napisał(a):

> A jak wyciągniesz Audigy to dalej nie chce się podnieść ?

Tak nie podnosi sie . Po reinstalacji - tylko to szybko przyszło mi do
głowy dalej moja dodatkowa karta PCI - kontroler nie moze uruchomic
jednego kanału

> Eeee, nie, przynajmniej ja się nie spotkałem że jak wsadzasz coś do
> kompa to przestaje działać _kawałek_ innego elementu (bo że szlag trafi
> _cały_ element to jestem w stanie przyjąć).
Nie jestem pewien czy własnie nie trafiło całego bo dziwnie sie
zachowuje......

> Stawiałbym na to że sloty kontrolera i Audigy współdzielą jakowyś zasób
> (IRQ najprawdopodobniej) i nie są w stanie się z tym pogodzić.
moze... ale siedziało wszystko identycznie wczesniej i 10 miinut po
podłaczeniu kamery przestało działac

> Pokombinuj z przekładaniem kart w różne sloty, powinieneś znaleść
> kombinację gdy obie będą działały niezależnie.
bede próbować
Dzieki

--
Pozdrawiam