Re: namagnesowany monitor

Autor: Meetom <meetom_at_spokojnie-mozesz-to-wyciac.irc.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 20:22:49 MET DST

Tato! A Marcin powiedział, że jego tata powiedział,
że *qweer* napisał(a):

> Mam dosc (a nawet bardzo) stary monitor (analog). Nie posiada on
> automatycznego rozmagnesowania. Traf chcial, ze to sie wlsanie stalo
> (zmiana kolorow w prawym dolnym rogu, prawdopodobnie w wyniku
> namagnesowania). W zwiazku z tym mam pytanie, jak rozmagnesowac
> kineskop?

Jak już nic nie pomoże to w akcie desperacji, możesz przejechać magnesem
po całej powierzchni, a potem naprawić kolorki pokrętłami/przyciskami, ew.
ustawieniami karty graficznej ;-)

A tak na poważnie, to ja się nie znam na tym za bardzo, ale wiem, że jak
monitory są blisko siebie i jeden się degauss'nie, to drugi też podobnie
reaguje. Czy coś to da - nie wiem, może nawet pogorszy sprawę, ale może
warto spróbować? :>

--
! Pozdrawiam - Meetom [aka Tomek]       /. `- '  (  `--'