Re: nagrywarka DVD

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 16:08:41 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e9iaqo$ibk$1@atlantis.news.tpi.pl...
>dane oduczysz się podejścia: "każda nagrana płyta jest dobra"... To nie

ja uważam że jest dobra. nie wiem po jakim czasie można zauważyć problemy z
odczytem. u mnie czyta wszystko ok

> Dlatego zawsze po nagraniu płyty robię test jakości zapisu i wiem, czy
> błędy są na niskim poziomie, czy nie. Zwykle tak właśnie jest, chociaż

po co? dokumenty zdjęcia i wszystkie wazne pliki mam na dysku USB kopie, a
resztę można zawsze ściągnąc z netu niż tracić czas na przeprowadzanie
jakosci płyty. ale to moja ocena.

> wolę wiedzieć, niż z góry zakładać, że płyta nagrała się dobrze. Zrobienie
> testu to nie jest aż taki wielki wysiłek. A palenie z maksymalną
> prędkością zwykle generuje bardzo duże ilości błędów,

nie zauważyłem większych różnic przy paleniu x8 a x16. U mnie w pracy
geniusze palą x1 lub x2 bo wtedy są najlepiej nagrane płyty.

> No i oczywiście jak ognia unikam jakichś tanich śmieci za kilkadziesiąt
> groszy.

no to fakt. Kiedys były płytki VOBIS paść straszny po 3 miesiacach juz sie
czytnik męczył, ale TDK i VERBATIM nie mam problemów z odczytem.
Może to zasługa mojego czytnika

ASUSIK EP2

Pozdrawiam
Forest