Segate Barracuda 80GB, temp. 47-49 stopni

Autor: <ddpunk_at_gmail.com>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 14:26:17 MET DST

Od niedawna mam dziwnie wysokie temperatury dysku twardego. Zauwazylewm
to po tym, jak komputer zaczal mi sie sam restartowac po pewnym czasie
urzytkowania. szukalem przyczyny, az przypadkiem wybadalem, ze dysk
jest goracy jak patelnia.. teraz lezy na obudowie i temperatura srednio
to 47 stopni. wczesniej pewnie gdy byl w obudowie ta temperatura rosla
wyzej. komp przestal sie restartowac, jednak niepokoi mnie ta
temperatura. wczesniej bylo wszystko ok.. do niedawna kiedy zmienilem
zasilacz komputera. poza tym mam podlaczony do tego samego kompa drugi
dysk, ktorego temp. jest w normie - max 39 stopni. jest to Western
Digital.. 80 GB. Czy mam szukac rozwiazania problemu w napieciach?? nie
wiem co robic.. prosze o pomoc..