Re: Jak naprawiac uszkodzone zasilacze do PC ?

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 12:06:08 MET DST

> _Jeszcze_, to kluczowy wyraz w powyższym stwierdzeniu.

Oczywiscie. Bardzo kluczowy. Dla obecnej firmy robie ponad 5 lat. Mysle wiec
ze to JESZCZE jest tu bardzo waznym slowem - bo pokazuje ze mam racje. Nie
pisze tego na temat teorii ludzi i zaslyszanych wiesci ale na wlasnej
praktyce. A komputery w firmie chodza okolo 360 dni roku co najmniej po 12
godzin na dobe (a serwery non stop oczywiscie) !!

Fantom