Re: Internet w Warszawie za darmo?

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 12:05:25 MET DST

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:e9i9al$7jg$1@nemesis.news.tpi.pl...

> IMHO jak najbardziej realne, szczególnie w stolicy jeśli nawet u nas w
> Rzeszowie się dało. Poczytaj sobie o WiMax :)

U nas w Rzeszowie to sie dalo, ale na razie malo kto to uzywa, siec dziala
tak sobie,
a support jest a w zasadzie go nie ma, bo dla osob prywatnych jest to malo
oficjalnie.
BTW wczoraj ktos tam dzwonil z jakiejs firmy od badania opinii publicznej i
prowadzil
ankiete z zona na temat naszej darmowej sieci. Widac jest to ewenement na
skale
krajowa :-). Ja tam na razie mam neo i poza cena to mi na razie pasuje.

Daniel