Re: Internet w Warszawie za darmo?

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 11:19:00 MET DST

> W Rzeszowie już coś takiego funkcjonuje, więc w Warszawie też jest realne.
No właśnie. W jednym z programów e-life było coś na ten temat.

Ponadto zdaje się, że to miałoby być zrealizowane jeszcze przed wyborami,
a nie jako obietnica.

Nie było moim zamiarem rozpętywać polityczną dyskusję, stąd moje pytanie
czy ktoś coś wie (konkretnego), a nie co myśli o polityce.

Pozdrawiam
TW