Re: Nietypowe wentylatory do obudowy - warszawa

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 22:07:24 MET DST

ciach
> Czy moze ktos wie gdzie w warszawie moge kupic taki wentylator albo
> jakis zamiennik? Troche nie bardzo chce mi sie wiercic w obudowie nowe
> otwory. Wymiary tego co mam teraz rozstaw otworow ok 90mm i grubosci
> 30mm.
>
> Wyrzebalem wprawdzie cos takiego ale niestaty rozstaw otworow nie jest
> podany i bede musial jechac na drugi koniec miasta.
> http://www.pc-cooler.com.pl/index.php/veid/894/lev/103

Trzeba zmierzyć długość boku w mm - to kwadrat, więc obojętnie którego
:-)
I takie parametry zwykle są podawane.
Widziałem tego sporo na Allegro,
ale są i tutaj: http://www.esc.pl/
pod zakładką "wentylatory" po prawej stronie.

Przy zakupie (obojętnie gdzie) polecam wentylatory
z łożyskiem kulkowym (może być podwójne) - są wytrzymalsze.
(czytaj - dłużej pociągną), choć kulkowe potrafią być na początku
cichsze.
Twój wybór - of course.

Zwracaj też uwagę na zasilanie - sam mieszkam na zadupiu i kiedyś
kupiłem
wentylator, do którego musiałem dokupić (i opłacić przesyłkę)
przejściówkę,
bo w moim miasteczku nie było...
Jak się pewnie domyślasz byłem wniebowzięty :-))
Stąd - może niepotrzebnie - podpowiadam Ci, żebyś uniknął tego samego
błędu i kilku "kudłatych" określeń pod adresem sprzedawców i świata.
:-))

Pzdr.:
Pajchiwo