Nietypowe wentylatory do obudowy - warszawa

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 21:46:14 MET DST

Witam,

Jakis czas temu kupilem na gieldzie uzywanego HP dla ojca p3 128mb
ramu - akurat "do internetu" a w dodatku idealnie cichy.
.
.
.
Do czasu az wentylator zaczal halasowac i teraz mam problem. Przejrzalem
kilka sklepow internetowych, allegro i niestety nie widac nic
oznaczonego "wentylator do obudow HP" a lektura strony HP nie wskazuje
na to ze zakladaja ze wiatraki moga zaczac halsowac.

Czy moze ktos wie gdzie w warszawie moge kupic taki wentylator albo
jakis zamiennik? Troche nie bardzo chce mi sie wiercic w obudowie nowe
otwory. Wymiary tego co mam teraz rozstaw otworow ok 90mm i grubosci
30mm.

Wyrzebalem wprawdzie cos takiego ale niestaty rozstaw otworow nie jest
podany i bede musial jechac na drugi koniec miasta.
http://www.pc-cooler.com.pl/index.php/veid/894/lev/103

--
Pozdrawiam Tomek