Re: Problem

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 16:12:13 MET DST

Dnia 17.7.2006, comds napisał(a):

> Niewiem jak sie zabrac musze przegrac z kaset vhs na komputer filmy
> domowej produkcji. Jestem w posiadaniu tuner tv. Prosze o wskazówki.
> Niemoglem znalezc stosownych informacji na google i na tej grupie.
> Pozdrawiam i dzieki

Obraz: Wyjście magnetowitu łączysz z wejściem w karcie TV -
najprawdopodobniej po obu stronach będzie to chinch (w przypadku
magnetowidu z gniazdem SCART zastosuj odpowiednią przejściówkę)
Dźwięk: Wyjście z magnetowidu (jeden (mono) lub 2x chinch (ewentualnie
SCART i ta sama przejściówka jak wyżej)) łączysz z 'line in' w komputerze
albo w karcie TV (mini jack).
Troszkę to ogólnikowe, ale nie podałeś jaki sprzęt dokładnie posiadasz.
Tyle jeśli chodzi o stronę sprzętową - o oprogramowanie pytaj na
odpowiedniej ku temu grupie, tu jest to NTG - http://ntg.prv.pl/.

--