Re: Jak naprawiac uszkodzone zasilacze do PC ?

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 16:03:19 MET DST

> To nie stosuj marnych zasilaczy.

> Jak kupujesz zasilacz za 50-80 zł to nic dziwnego, że się
> pali. I tak ciesz się, że nie pali elementów składowych
> komputera. Ja osobiście nie miałem jeszcze spalonego zasi-
> lacza, ale najgorszym jakościowo u mnie jest chyba Modecom GTF
> za jakieś 120 zł...

Nie zgadzam sie z toba. Jakbym mial pakowac do wszytskich komputerow firmowe
zasilacze to koszty dzialu technicznego wzroslyby o 100 % :) Dobrej jakosci
zasilacz pcham tylko w serwery. I jest to sprzet za rzad 300 zl. A takie tez
juz mi dwa raz padly. A zasilaczy za 50 zl mam kilakdziesiat, pracuja wiele
lat, i ich "padanie" jest tak samo mnie proporcjonalne d ilosci co firmowki
chiefteca itp. A jeszcze nigdy nie padla mi przez to zadna plyta etc.
Krotko mowiac - dalej wole kupowac tanie niz drogie - bo ich stosunek
jakosci do ceny jest lepszy.

Fantom