Re: agp czy pci-e, jaki model

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 23:52:50 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> To bierz cokolwiek. Ale jak znam zycie troche bedziesz gral. Wybor
> ATI czy nV to kwestia indywidualnych preferenncji, no chyba ze gra sie w
> tytuly na silniku z id Software (doom3/quake4 i wszystko co na tym oparte)
> bo jest pisany wyraznie pod nV. Obecnie nV ma IMHO troche lepsza oferte w
> segmencie lowend/mainstream - pisze to momo ze sam mam wiecej sympatii dla
> ATI.

wkoncu znalazl sie ktos normalny:)
dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz

teraz sie zastanawiam nad tym czy wszystkie radeony maja rdzen na
wierzchu (GPU), czy nVidia jest zalana i rdzen jest bezpieczny
pytam bo boje sie ukruszyc rdzen (nie mile przezycia) i przy
modyfikacjach chcialbym byc spokojny

pewnie troche bede gral dlatego chce wziasc tego x1300 bo chyba nie jest
taki najgroszy
i jezeli mowisz ze lepszy od x550, x700, x300 itd nizsze od x1300