Re: agp czy pci-e, jaki model

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 22:19:48 MET DST

sd napisał(a):

> no dobra - powiem tak ze nie kreca mnie najnowsze gry, nie kreci mnie
> granie o:)
> wiec nie musza byc detale, nie musi byc szczegolow,
> moze poprosze o opinie jakiegos nie gracza :)

chciałeś "coś lepszego" od 9550 to dostałeś ;) jak to nie mają być gry
to nawet Radeona 9000pro sobie możesz kupić, albo i x300. zresztą w tej
chwili nie ma już takiej różnic w jakości obrazu między nVidią i ATI,
więc taniego GF typu 6200 też. wybierz coś dobrej firmy (z DVI jeśli
przypadkiem LCD masz) to jakość obrazu będzie odpowiednia.

--
                 _____