Asus A6JC Q006P

Autor: Maciek <maciek_tt_at_gazeta.pl>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 22:01:37 MET DST

Witam,

Mam zamiar kupic tego notebooka, ale nie jestem do konca przekonany. Moze
znalazlby sie ktos kto zna ten sprzet i moglby napisac za i przeciw temu
zakupowi.
Problem w tym, ze na stronie producenta nie moge sie doszukac danych
technicznych a na stronach sklepow internetowych dane nie pokrywaja sie.
Podaje strony, gdzie sa parametry, jesli ktos mialby czas i checi mi pomoc.

http://www.laptopshop.co.uk/Asus-ASUS_A6JC_Q006P-laptop-2-n2.htm
http://www.laptopsdirect.co.uk/Asus_A6JC-Q006P_A6JC-Q006P/version-1.asp
http://uk.asus.com/products4.aspx?l1=5&l2=24&l3=134&model=1036&modelmenu=1

Z gory dziekuje za pomoc

P.S. Jesli macie jakies inne typy z procesorem Intel Core Duo, 1GB Ram-u i
karta graficzna conajmniej 128MB to mozecie sie podzielic ;-)

--
pozdrawiam Maciek