Re: Do posiadaczy Asrock P4i65PE - czujniki

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 21:10:47 MET DST

Henry(k) ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> A i jeszcze co do błędów MemTEST. Nie wiem na czym to polega jego praca,
> ale wali mi błędami jak głupi, tysiące i czerwono.

No to lipa. Skoro sa bledy to w ktoryms momencie dadza o sobie znac
podczas dzialania windowsa (tzn, ze np bedzie dzialac dobrze az pewnego
razu bez powodu sie zresetuje komp)
Prosze napisz mi wreszcie jakie sa dostepne taktowania pamieci u Ciebie
- chodzi o reczne ustawianie w Twoim egzemplarzu plyty?? Co podaje BIOS?

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!