Re: Do posiadaczy Asrock P4i65PE - czujniki

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 17:13:31 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e9asdd$o08$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Ale jaja :) Zrobilem downgrade BIOS-u do pierwszej wersji dostepnej na
> stronie ASRock'a czyli 1.00 i co sie okazuje: opcje sa identyko jak w
> wersji 1.30 (czyli znowu taktowania dla pamieci: 133,166, AUTO) ale
> teraz, gdy ustawiam glowne FSB na 200MHz procek idzie jako @3,6GHz
> pamiec leci taktowana czestotliwoscia 248MHz (nie wiem w takim ukladzie
> z jakim mnoznikem ale tak podaje MemTest86+ 1.65) czyli tak jak bylo ale
> - no wlasnie :) Teraz przechodzi bez problemowo wszystkie testy!!!
> Zadnych bledow! :) :) :)

A i jeszcze co do błędów MemTEST. Nie wiem na czym to polega jego praca, ale
wali mi błędami jak głupi, tysiące i czerwono.
A najciekawsze są pozycje gdzie jest wyświetlana wartość bitowa jaka ma być
dobra i jaka jest zła odczytana i OBIE są TAKIE SAME !!
dalej jest różnica bitowa i 00000000
O co mu biega to ja nie mam pojęcia.

Pozdro.

--