Re: problemy z dyskiem i takie tam

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 12:13:39 MET DST

Użytkownik "lukasz" <gol@op.pl> napisał w wiadomości
news:e9a9s8$n79$1@news.onet.pl...
> masz sprzęt i jaki zasilacz ?
>
> zasilacz to feel 300W ni8e jest to jakis krol wydajnosci
> ale mysle ze z nim ok pozatym sprzet tez nie jest szczegolnie prądozerny
> athlon 2600xp (tb) 1GB ramu
> rad 9550 @ 9600xt. cdrw. dvdrw probowalem wsadzac dysk bez innych napedow
> z grafika pci i jedna koscia ram-u jednak objawy byly idenyczne
> czy screensmart cos ci mowi bo jesli chodzi o dyski jestem zielony jak
> trawa po deszczu
> dodam że temperatura procka w te upały oscyluje w granicach 55 - 65 stres
> [...]

Mimo wszystko sprawdź na innym zasilaczu - pożycz od kogoś na chwilę,
będziesz miał jedną przyczynę wyeliminowaną ;-)

A ta temperatura po mojemu dość wysoka... chociaż nie przekracza granic,
więc jej bym nie winił.

BTW: pochwalę się, co zrobiłem żeby zbić temp. procesora. Co prawda jest to
totalna prowizorka i teoretycznie... nie ma podstaw by być skuteczne, jednak
spadek temperatury w granicach 8-10C jest nie do pogardzenia. Mianowicie...
na radiatorze procesora położyłem dodatkowy wiatrak (tak luzem) - od góry.
Na procku jest AC Copper Silent tc rev.2, a ten dodatkowy to AC pro fan tc.
W efekcie na Bartonie 2500@3200 (nie mobile!) i przy napięciu 1,875V
(minimum stabilności ;/) mam 55C w stresie i 43 w idle ;-). Muszę to zrobić
jakoś konkretnie i na stałe, ale póki co sobie radzi ;-). Obudowa jest
ciasna, zero dodatkowych wiatraków poza tym (może w przyszłym tygodniu coś
dołożę...), pudło zamknięte... i działa! :-)

--
Pozdrawiam
Brovar