Re: problemy z dyskiem i takie tam

Autor: lukasz <gol_at_op.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 10:45:00 MET DST

masz sprzęt i jaki zasilacz ?
> Może masz jakiś noname 300W który może mieć realnie tylko 140W,
> a to może być zbyt mało.
> Mnie kiedyś HDD się wyłączał z powodu słabego zasilacza.

zasilacz to feel 300W ni8e jest to jakis krol wydajnosci
ale mysle ze z nim ok pozatym sprzet tez nie jest szczegolnie prądozerny
athlon 2600xp (tb) 1GB ramu
rad 9550 @ 9600xt. cdrw. dvdrw probowalem wsadzac dysk bez innych napedow z
grafika pci i jedna koscia ram-u jednak objawy byly idenyczne
czy screensmart cos ci mowi bo jesli chodzi o dyski jestem zielony jak trawa
po deszczu
dodam że temperatura procka w te upały oscyluje w granicach 55 - 65 stres
ale nie sa to jakies masakryczne upały jesli chodzi o ten rdzen (chyba)

pozdrawiam