Re: System do Toshiby Tecry 8000 jak wgrac?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 03:30:32 MET DST

Artur ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> Witam wlasnie kupilem laptopa Toshibe Tecra 8000 nie posiada on niestety
> napedu cd rom chcialem zainstalowac system ale nie bardzo wiem jak sie do
> tego wziasc.Laptop posiada naped FDD i mam jedno wejscie USB czy jest np
> mozliwosc zeby laptop "ruszyl" z usb wloze np tam pendriva z systemem i czy
> to mi ruszy?Dodam ze w biosie laptopa nie mozna ustawic bootowania z USB.Czy
> jest jakas taka dyskietka startowa zeby laptop po wystartowaniu z dyskietki
> widzial naped podlaczony do USB np cd rom albo pendriva.Albo moze ktos
> [...]

Wystartuj jakis program do partycjonowania z dyskietki (np Partition
Magic 7.0)podziel twardziela na partycje systemowa i na dane i na jedna
z tych ostatnich przerzuc instalke systemu. Nastepnie odpal DOS z
dyskietki startowej i podaj sciezke do folderu z instalka systemu
wskazujac setup.exe. Napewno ten sposob sparwdzi sie w przypadku
win95/98/Me. W przypadku NT/2k/XP nie pojdzie, poniewaz instalator nie
odpali spod DOS-a. Nie wiem czy np odpalenie DOS-a z obsluga NTFS cos
tutaj pomoze...

Pzdr, OMSON

P.S. Jaka konfiguracje sprzetowa posiada ten laptop (jaki procek, ile
pamieci, jaka poj. twardziela)??

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!