System do Toshiby Tecry 8000 jak wgrac?

Autor: Artur <artur160_at_icpnet.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 22:45:20 MET DST

Witam wlasnie kupilem laptopa Toshibe Tecra 8000 nie posiada on niestety
napedu cd rom chcialem zainstalowac system ale nie bardzo wiem jak sie do
tego wziasc.Laptop posiada naped FDD i mam jedno wejscie USB czy jest np
mozliwosc zeby laptop "ruszyl" z usb wloze np tam pendriva z systemem i czy
to mi ruszy?Dodam ze w biosie laptopa nie mozna ustawic bootowania z USB.Czy
jest jakas taka dyskietka startowa zeby laptop po wystartowaniu z dyskietki
widzial naped podlaczony do USB np cd rom albo pendriva.Albo moze ktos
poradzi jak najlepiej wziasc sie do instalowania windowsa na takim sprzecie?
Bede bardzo wdzieczny za kazda pomoc
Pozdrawiam
Artur