Re: AS-Rock P4 Dual 915 GL - problem z grafika pod WinMe

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 02:59:35 MET DST

Everard Took ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Mam problem. Nie ma sterownikĂłw pod Millenium dla wymienionej w tytule
> plyty. Grafika chodzi ale tylko w 16 kolorach i na malej
> rozdzielczosci. Czy ktos mial podobny problem i go rozwiazal, np.
> za pomoca jakichs innych, podstawionych sterĂłw? Grafa zintegrowana
> to bodaj jakis Intel.

Powiem Ci tak, w oparciu o ta plyte zbudowalem kompa mojej kobiecie z
tym, ze znajomy z firmy komputerowej od ktorego ja mam, odrazu zaznaczyl
2 rzeczy: ta plyta najlepiej pracuje z dyskami SATA, SATA II i Windows
XP. Tak tez kompa wyposazylem w SATA II 160GB Seagate i postawilem
xpeka. Nie ma zadych problemow. Najlepsza rada w Twoim przypadku to
pojscie w moje slady ;)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!