Re: System do Toshiby Tecry 8000 jak wgrac?

Autor: Piotr Żebrowski <piotrzebrowski_at_onet.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 00:31:40 MET DST

Artur <artur160@icpnet.pl> zechciał[a] wyrazić opinię:
> Zewnetrzny dysk(moze byc pendrive?) albo zewnetrzny naped ale jak mam z
> tego "ruszyc" jesli w laptopie nie moge ustawic bootowania na usb?

nie ruszac z neigo bo to co innego

tylko zamontowac dysk i z neigo odpalic instalke zwyczjanie z palca jak na
laptopie nie ma systemu a jak jest to jescze prostsze

jak nei ma systemu to zrob dyskeitke botowalna
potem recznie przejdz na dysk podpiety i tma recznie uruchom instal windozy

ot stare czasy gdy winde instalowalo sie z palca