Re: Wymiana talezy w dysku

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 18:43:52 MET DST

Obywatel(ka) Radosław Sokół dnia 2006-07-14 doniósł(a), że:

przede wszystkim dziekuje wszystkim za odpowiedzi :)
chcialbym uscisli, ze _ja_ doskonale wiem, ze autor poczatkowego postu
jak i inne osoby wymieniane przeze mnie popelnily ogromny blad nie
zabezpieczajac danych i same sie o to niejako prosily (Murphy w akcji).
Wszystko z czym tu "walcze" to znaczenie waznosci danych. Widze ze
jednak mam nieco inne zdanie na ten temat od was (w kwestii czy wazne
dane sa wazne bo sa wazne:), czy sa wazne bo ktos swietnie dba o ich
bezpieczenstwo). Tak wiec proponuje EOT

Zycze slonecznego weekendu
Pozdrawiam

--
         Artur Mariański
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *