Re: Podświetlana kalwiatura

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 22:25:42 MET DST

dziobu wrote:

> Logitech G15
> ale cena zabija, zwłaszcza gdy nie potrafisz samemu oprogramować
> wyświetlacza.

Czy to jest ten, co ma klawisze LCD i sie wyswietlaja na nichco sie
wymysli? :)

> Albo cenie. Klawiatura to kosz od 5 zł. Klawiatura podświetlana to chyba
> coś od 100zł w góre.

Cena wlasciwie... nie gra roli. Jak mam zaplacic 3- zlotych, moge
zaplacic 90 czy 100 zebymiec cos innego, byle bybylo fajne :) znaczy
fajne = estetyczne i uzyteczne.

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Dopisz własne obserwacje.  Zapraszamy na forum:  http://tiny.pl/mgcc