Re: Podświetlana kalwiatura

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 21:49:55 MET DST

Dnia 7/13/2006 9:33 PM, Użytkownik Pawel napisał:
> [...]

Logitech G15
ale cena zabija, zwłaszcza gdy nie potrafisz samemu oprogramować
wyświetlacza.

> Było już kiedyś pytanie takie klawisze-
> Sądze ze jesli chodzi o poularność takich rozwiązań to jest znikoma, to
> chyba świadczy o praktyczności tego rozwiązania.

Albo cenie. Klawiatura to kosz od 5 zł. Klawiatura podświetlana to chyba
coś od 100zł w góre.

> Ja zazwyczaj zawsze mam lampke włączoną, bo same klawisze to chyba mało....

Ja też, ale to nie wystarcza. Klawiature mam na wysuwanej półeczce,
której lampka już nie oświetla.

Zresztą - jakbym miał kupować jeszcze raz, to też bym wydał trzy stówki
na G15...

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \