Re: jak kupowac skaner

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 21:31:18 MET DST

Witam
Dla nieprofesjonalnego skanowania wiele nie ma do wyboru. Bo rozdzielczści
wszedzie są tak duże ze aż nieuzyteczne.Co najwyżej głośność, czy moze ciekawe
oprogramowanie. Czsami przystawiki do slajdów.
Jeśli chodzi o podajnik to ja osobiście mam taki kombajn hp 3030 który taki
podajnik posiada, jednak to raczej ksero z drukarką + scaner niż odwrotnie.
W zwykłych skanerach sie nie spotkałem. Używałem jedynie skanerów bebnowych
które skanują dużą ilość kartek na minute ale cena takiego skanera jest raczej
mało ciekawa.