Re: cichy wiatrak do zasilacza

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 17:01:43 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <"jacmac,wytnij"@go2.pl> napisał w
wiadomości news:1nibs0fj1q9s8$.wvrprel1iek7.dlg@40tude.net...

> Jak urżnie i wlutuje to kontrolę obrotów w funkcji temperatury dalej
> będzie miał, tylko nie będzie miał pomiaru obrotów i będzie
> nieelegancko :)
> --
Istotnie pomiar temp. i pomiar obrotów
to dwie odrębne czynności. Zagalopowałem się ;-)
Jednak nadal uważam, że prościej i praktyczniej
 jest podłączyć wentylator zasilacza do płyty
głównej. Nic nie trzeba ciąć i lutować, tylko wpiąć,
a kabelek od went. AC jest wystarczająco długi
i wystarczy nawet do odległego gniazda na płycie.