Re: Grafika pod BX

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 10:17:26 MET DST

On Wed, 12 Jul 2006 09:32:33 +0200, "Sander"
<ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

>Każdy GF4 jak i FX5200 nawet, ogólnie zasada jest taka,
>że jak kartę da się włożyć do slotu AGP to nie powinno być problemu.

Ano racja, tylko balem sie ze BX moze sie z jakimis kartami nie lubic,
badz moga pojawiac sie problemy z zasialniem

>U Ciebie może być problem z AGP, bo chipset BX nie ma odpowiedniego
>dzielnika, więc przy FSB 129 MHz, będziesz miał AGP 85 MHz
>a to już nie każda karta wytrzymie.

Zdaje sobie sprawe z tego dzielnika i testy robie na AGP 66. Niestety
nie udalo mi sie upolowac PIII 1 GHz z FSB100. Ten ktorego mam kreci
sie nawet na FSB 153 ;] grafika tez wytrzymuje, problem sie pojawia z
pamieciami, wszystkie moduly nie chca praciowac razem nawet przy
FSB133, pojedynczo bez problemu.

Pozdrawiam, dzieki za porade.

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie