Re: Grafika pod BX

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 09:41:58 MET DST

"Silver Ghost" <silver_ghost@poczta.onet.pl> wrote in message
news:0u69b2dqtugs31g78b872hdt0m0ek7gjp3@4ax.com...
> Witam!
>
> Prosba o porade w sprawie grafiki pod plyte na BX.
>
> Plyta: ABit BX-6 rev2
> RAM 1 GB
> CPU: PIII 1000@966 FSB129, PCI 32,25, AGP 86
> Aktualnie: GF2 Ti 64MB
>
> Szukam jakies mocniejszej karty, wiem ze sprzet leciwy, ale puki
> starcza to nie zmieniam (poza grafika)
>
> Robilem przymiarke z ATI Radeon 8500 LE i wszystko pieknie w 2D, ale
> proba uruchomienia czegokolwiek w 3D i natychmiastowa zwiecha kompa.
> Karta sprawna - testowana na innym sprzecie, tak samo przy AGP 66 Mhz.

> [...]

Wszystko powinno chodzic - karty NVidi raczej wszystkie (sprawdzalem do
serii GF5xxx), karty ATI sa wybredne - niektore nie pojda a niektore
nie... upewniej sie ze masz dobrze skonfigurowany system i ze problem
nie jest zwiazany z czyms nietypowym (wyschniete elektrolity, badziewne
zasilanie, problemy samej plyty)