Re: dyskietki 2.88 MB?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 23:37:08 MET DST

Leszek K. napisał(a):

> żeby tylko. Cóś koło 4 scalaków + bardzo precyzyjne doklejenie drugiego
> magnesiku na kole zamachowym silnika liniowego. A i tak bardzo niepewna
> była. Dokupiłem. Jakaś polska firma była i spore pieniądze za to brała.

Hmm... A w Atari ST wystarczyło z tego co pamiętam zworkę przestawić i
AFAIR zewrzeć dwie żyły i działała stacja z PC... :) Podobnie było w CPC
- wyjmowało się 3", przekładało zworkę, coś tam zwierało i wkładało z
powrotem (po minimalnym podpiłowaniu obudowy :P) i działało. :)

# /George Orwell - Rok 1984/