Re: dyskietki 2.88 MB?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 11:07:55 MET DST

Dnia 12.7.2006, Leszek K. napisał(a):

> żeby tylko. Cóś koło 4 scalaków + bardzo precyzyjne doklejenie drugiego
> magnesiku na kole zamachowym silnika liniowego. A i tak bardzo niepewna
> była.

No to chyba do jakiejś starej A500. Wszystko zależało od Kickstartu w Ami,
floppy takie same jak w PC obsługiwał K3.1 - w późniejszych A1200
montowano standardowo floppy takie same jak w PC (wielu użytkowników na
nie narzekało bo wiązało się to z małymi ograniczeniami dla Ami, dokładnie
problemy z bootowaniem dyskietek "niesystemowych" - najczęściej gry z
własnym bootblockiem). A3000 i A4000 AFAIR zawsze miały typowo Amigowe
stacje dysków (co nie znaczy, że nie da się podłączyć).

> Dokupiłem. Jakaś polska firma była i spore pieniądze za to brała.

Akcesoria do Ami zawsze drogie były. I to po części ją wykończyło.

--