Re: Uff... jak gorąco!

Autor: Silent_Bob <ndchoros.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 18:10:46 MET DST

NOKGAMER <nokgamer@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Kiedy zobaczyłem temperaturę procka AMD AthlonXP 2600+ (51C) przy 20-33%
> użycia, to szybko podkręciłem wentylator CPU z 2200 do 2500,

Zupelnie nie masz sie czym przejmowac. AMD w swoich oficjalnych zaleceniach
podaje 60-65 st. C jaka optymalna temperature pracy Athlona XP.

> Mimo wszystko uważam, że przy tych temperaturach na zewnątrz (około 31C),
> bez dużego podmuchu (hałasu!) nie da się uzyskać mniej niż 50C na CPU.

Da sie, tylko po co? Bez zadnych wydatkow mozna to osiagnac za pomoca
programowego chlodzenia procesora, np. narzedziami typu CPU CooL.

> Chłodzenie obudowy
> raczej dobre, bo jej otwarcie nie powoduje jakiejś znaczącej różnicy (maks.
> 1,5 C po dłuższej pracy).

Ale in plus czy in minus? Bo przy dobrze wentylowanej obudowie temperatura
wewnatrz powinna wzrosnac po zdjeciu paneli bocznych.