Re: Katalog Temp - win98 - mozna usunac pliki?

Autor: ARO <nie_at_dam.mejla>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 17:21:33 MET DST

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał :

> Ja chyba inną szkołę kończyłem albo mam już omamy, przecież post dotyczył
> ewdentnie Windows 98, a więc na pewno systemu operacyjnego.

Zobacz, prosze, co zacytowalem - moim przedmowca byl Sander - i do czego sie
w moim poscie odnioslem. Ze w temacie, ktory zostal zalozony przez
uzytkownika o nazwie Nowika, jest jak byk W98 i ze watek dotyczy tego
systemu, to jest jasne, a ze to jest ewidentne NTG, to wiem. Tylko niech mi
nikt nie gada, ze pl.comp.pecet dotyczy tylko sprzetu komputerowego, bo tak
nigdzie nie jest napisane.

--
ARO
jak się nie obrócisz, dupa zawsze z tyłu