Re: Katalog Temp - win98 - mozna usunac pliki?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 17:03:51 MET DST

ARO napisał(a):
> Ani nazwa grupy, ani jej opis czyli "Pecety, czyli komputery klasy PC"
> nie mowi, ze grupa kopkretnie dotyczy sprzetu. Podobne problemy typu NTG
> trafiaja sie czesto gesto na grupie pl.rec.gry.komputerowe.sprzet, gdzie
> ludzi wysylaja ogolnie zapytania o sprzet komputerowy nie zwiazany z
> grami, sugerujac sie nazwa grupy i tam za to dostaja tęgie zjeby.

Ja chyba inną szkołę kończyłem albo mam już omamy, przecież post
dotyczył ewdentnie Windows 98, a więc na pewno systemu operacyjnego.Tym
razem sprawa jest ewidentna.Nie rozważamy tu np. dlaczego komputer się
wiesza(bo jak doskonale wiecie problem może być zarówno sprzętowy jak i
programowy) tylko pytanie dotyczyło zrobienia czegoś w Windows 98

Tomaszek