Re: Powolny transfer z dysku-ciąg dalszy

Autor: Tomek <t_at_t.t>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 10:17:30 MET DST

> Sprawdz czy nie masz wlaczonej uslugi indeksowania, u mnie tez bylo ok, a
> po pewnym czasie transfer spadl do ok 5mb/s przy kopiowaniu z partycji na
> partycje i z dysku na dysk, wylaczenie uslugi pomoglo!

Jesli w ten sposób wyłącza się usługę indeksowania to niestety ale to mi nic
nie pomogło. Poniżej załączam opis wg którego wyłączałem tą usługę. A moze
coś robię nie tak i w inny sposób się to wyłącza?

"Z menu Start wybieramy Panel sterowania, a następnie Narzędzia
administracyjne. Z okna Narzędzia administracyjne wybieramy skrót Usługi i
szukamy na liście usług pozycji Usługa indeksowania. Prawym klawiszem myszy
możemy zatrzymać usługę (polecenie Zatrzymaj). Ponadto wchodzimy we
właściwości usługi i pozycję Typ uruchomienia ustawiamy na Wyłączony. Po
zakończeniu powyższych czynności należy ponownie uruchomić system."