Ekrany LCD

Autor: <blacky2_at_tlen.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 10:14:38 MET DST

Witam. moze ktos wie co zrobic z takim problemem. Mam ekran LCD
telewizor o rodzielczosci 1280 na 720 i po podlaczeniu laptopu i
ustawieniu teaj rodzielczosci boki sa troche uceite, Dopiero widac
przy ustawieniu 11-- cos tam na 6-- nie pamietam dokladnie ale
mniejszym niby kjest ok ale zostaja male paski po bokach
.Teorertcznie przyy ustawieniu 1280 na 720 powinno byc idealnie.
Nietety próbowalem ustawic ekran bo mslalem ze jest rozszerzony ale
przy podlaczeniu przez HDMI nie ma takiej opcji zreszta chyba kjej
wogóle nie ma. Mam najwyzszy model telewizora LCD samsunga wiec chuba
nie jest to wina samego ekranu. Prosze o info czy da sie cos z tym
zrobic. Dziekuje