Re: Jaki procek i ile RAMu?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 00:26:28 MET DST

Krzysztof Wołoszka <KWoloszka@op.pl> wrote:

> No właśnie a jak bardzo w przypadku braku akcelatorów na grafice
> będzie obciążany procesor ?? Dała by sobie rada taka 500-setka ??

            Powinna, choc bedzie mocno obciazona. Przy tak slabym CPU wskazane
jest posiadanie karty z co najmniej MC, lepiej zarowno MC jak i iDCT.
Wtedy bedziesz maial obciazenie ~10% przy DVD na tym PIII 500. A przy
poprawnej konfiguracji i odchudzeniu systemu 128 MB tewz wystarczy do
odtwarzania DVD jak juz system sie uruchomi. Wygodne to nie bedzie, ale sie
da.

> Podobnie będzie pewnie z kartą dzwiękową jeśli nie ma własnego procesora
> dźwięku również procek będzie musiał nadrabiać za nią.

            Jaki znowu procesor dzwieku: praktycznie nie ma kart dzwiekowych
SAMODZIELNIE obrabiajacych AC3/DTS przed puszczeniem ich na wyjscia
analogowe. Do tego posilkuja sie CPU i sterownikami, a pisanie o
dekodowaniu DTS to sciema marketingowa: owszem - da sie, ale nie robi tego
sama karta. Tak wiec nie wiem czym niby to mialoby sie roznic od byle AC97
5.1 na plycie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl