jaki Laptop do 6000zl /duze wymagania/

Autor: BarT <noaddress_at_hotmail.com>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 23:29:09 MET DST

Witam

potrzebuje zakupic w najblizszym czasie laptopa, moge wydac na niego do
6000zl, prosze o pomoc / opinie..

Wymagania mam raczej duze.
Laptop ma miec
- jak najlepszy jakosciowo wyswietlacz wielkosci 15,4" (duze katy widzenia,
bardzo dobre odwzorowanie kolorow, jasny),
- procesor Core Duo
- najmniej 1024mb ram
- karte graficzna np R X1600, X700, (w najgorszym wypadku bedzie i na
jakims intelu, nie gram, wiec przezyje, poprostu wolalbym cos mocniejszego)
- szybki lecz niekoniecznie duzy HDD (80gb wystarczy)
- dobrze by bylo gdyby mial DVI
- w miare dobre glosniczki (oczywiscie jak na laptopa)
- praca na baterii przy obciazeniu przynajmniej 2h, a w tzw. trybie
czytelnika (przegladanie stron, apl. biurowe) pow 3h
- elegancka, a na pewno solidna i trwala obudowe

Wymaganai dosc duze, i znacznie ograniczaja liczbe modeli..
Prosze o pomoc i wskazanie jakiegos solidnego laptopa spelniajacego te
warunki, lub wypowiedzenie sie...

1) bo np. znalazlem cos takiego: Asus A6JA-Q006
(jak sie sprawuja laptopy asusa? kicz czy raczej nie ma nic do zarzucenia?
bo ten model jest dla mnie idealny,, chociaz jeszcze nei widzialem na
zywo,, wiec nie wiem jak sie przezentuje, jak jest wykonczony itp.)

2) albo np taka Toshiba A100-237
?

3) zastanawialem sie tez nad jakim HP Pavilon,,,, ale nic nie mam
upatrzonego...

4) co myslicie o Aristo?

5) prosze podsuncie cos... IBM / Lenovo podobno sa warte uwagi, ale
zupelnie nie mialem z nimi stycznosci . hmm.. z tego co przejrzalem sa
troche drozsze od konkurencji (w podobnej konfiguracji)

pogooglowalem, znalazlem troche testow laptopow np na benchmark.pl czy na
egielda.com.pl,, jednak wszedzie to sa tansze sprzety do 4000zl...

Wiem na pewno ze nie chce kupowac zadnego Acer'a (po przykrych moich
doswiadczeniach - 3 zjeb... laptopy - oraz kolegi - 1 psujacy sie i
grzejacy)... i nie chcialbym niczego od HP w obudowie takiej jak z serii
nx6110 (obecnia na takim pracuje - przyciski od touchpad szybko sie
wytarly, bardzo slabej jakosci matryca, poza tym ok)

z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
BarT