Re: Trinitrony stare i nowe

Autor: SFF <anyuser_at_anycompany.com>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 19:58:26 MET DST

> Pewnie nikt.

kupują bo cena jest zachęcająca: np:
http://www.allegro.pl/item112760377_monitor_19_oryginalny_plaski_przecena_.html

http://www.allegro.pl/item113716081_monitor_19_eizo_flex_t766_przecena_ub11_.html

ale też myślałem, że nikt nie kupi

> Dzisiaj? Kochany... za GROSZE! :-)
> I to też nie jest wcale pewne...

masz rację, u tego samego sprzedawcy nie ma chętnych na monitory CRT z
nieuszkodzoną warstwą p.odblaskową
(wygląda na to, że skończyła się kolejna epoka w dziedzinie PC)

> Tym bardziej. :-)

sprzedawca otrzymuje niewielkie pieniądze w np. Niemczech, Szwecji za
przyjęcie monitora do utylizacji

w Polsce próbuje sprzedać by uzyskać dodatkowe pieniądze, nie wiem tylko co
robi z niesprzedanymi, w Polsce też przepisy mają być zaostrzone, ale
przepisy to jedno, a ich egzekwowanie to drugie

chyba rzeczywiście, gdy ktoś nie ma jakiegoś patentu na usuwanie warstwy
p.odblaskowej to jest to nieopłacalne

pozdrawiam