Re: Ciepłe macie kompy? :)

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 15:21:46 MET DST

"Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> wrote in message
news:1j2lfh4bseb8s.1h7uh7w7gk43u.dlg@40tude.net...

> nie - nie ma żadnych problemów. Napięcie na linii 12V to ~12.10V. 7900GT
> nie jest specjalnie prądożerna karta - bierze tylko nieco więcej prądu od
> 6600GT. A64 też dużo prądu nie ciągnie.

O to dobrze wiedziec, teraz mam GF 6800 @ 16p/6v i chcialem jak najtanszym
kosztem
wymienic grafike na 7900GT. Niestety najtanszy koszt musi zawierac wymiane
plyty glownej
(agp>pci-e) ale i tak dobrze ze moge zostawic stary psu.

> nie ma wentylatora - i bardzo dobrze - jest cicho. W te upały sprawdzałem
> jak bardzo rozgrzewa sie ten radiator i wyszło 53 stopnie. Nie jest to
> dużo, biorąc pod uwagę fakt, że nForce4 spokojnie wytrzyma 20 stopni
> wiecej. W normalne dni jest oczwiście chłodniej.

To calkiem niezle, bo z tego co widze na obrazkach ze chipset lezy pod pci-e
(x16) i pewnie zalozenie jakiegos
wysokiego zalmnna nie wchodzi w gre.
Przy okazji mam jeszcze pytanie odnosnie karty grafiki i chlodzenia. Jako ze
wiekszosc modeli GF 7900GT ma beznajdziejne
chlodzenie z golymi pamieciami, a ja majac GF 6800 od Leadtek'a z 0.5kg
kawalkiem miedzi :-) jestem przyzwyczajony do
dobrego chlodzenia karty grafiki, szukam czegos na wymiane zwyklego
chlodznia, cos w stylu Silencera.
Jest cos takiego do kupienia do 7900 GT, bo nie chce mi sie za bardzo bawic
w naklejanie radiatorow na pamieci.
Ewentulanie czy znasz jakis model GF 7900 GT ktory posiada radiator
przykrywajacy pamieci ?

Daniel