Re: modem z caller ID

Autor: Artur M. Piwko <pipene-news_at_pu.kielce.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 15:14:33 MET DST

In the darkest hour on Sun, 09 Jul 2006 01:03:27 +0200,
misiek1928 <misiek_1928@o2.pl> screamed:
> Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale chodzi Ci chyba o CLIP, czyli
> identyfikację numeru wywołującego. Jest to usługa oferowana przez
> operatora, więc musisz się upewnic, czy Twój operator ją udostępnia (TP
> daje ją za free).

Też. Ale jemu chodziło o modem z CallerID. Czyli dynksem, dzięki któremu
taki numer można odczytać. Przetestowałem w swoim czasie kilka modemów,
które obsługiwały CID, jednak żaden nie akceptował podejrzewam CID po
FSK, po którym wysyła to TP. Modem ładnie odpowiadał na komendy
AT+VCID=1, AT%CCID=1, itp. ale podczas dzwonienia widać było jedynie
RING, RING, RING.

> CLIP'a, więc nie powinno być problemów. Ale właściwie to za 30zł można
> kupić w telepunkcie przystawkę do linii telefonicznej, która
> identyfikuje numer wywołujący po CLIP'ie :)

Trudno do takiej przystawki podpiąć bazę telefonów.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
[ 15:11:57 user up 11034 days,  3:06,  1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]