Re: Uff... jak gorąco!

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 13:23:36 MET DST

Użytkownik " Gil" <gilboa.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e8ubvn$9ec$1@inews.gazeta.pl...
> Nie masz na co pieniędzy wydawać? Przecież temperatura 51C dla Athlona Xp
> jest chłodna. Ten procesor się nie spala przy przegrzaniu. Ustaw w biosie
> temp. wyłacznia procesora na 80 stopni i będzie ok. Masz super chładzenie
jak
> dla Athlona XP to nie marudź.

Masz ogólnie rację, ale po podkręceniu z 2200 RPM na 2500 RPM, to mi troszkę
już szum przeszkadza. A w poprzedniej obudowie było super. Co do ustawień
BIOSu, to niestety, ale nie mam takowej opcji. :-(

Najchętniej wydałbym około 50zł, ale warunkiem musi być większa cisza, bo
obniżać mocno temperatury nie mam zamiaru i przy większej ciszy to nawet 1 C
mniej mnie zadowoli.