Wypalenie płyty - ixso

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 13:16:59 MET DST

Witam.

Jeżeli za bardzo NTG to przepraszam bo alt.pl.cdr jakaś martwa.
Jeżeli bardzo NTG to podpowiedzcie gdzie pytać.

Mam dwa pliki abc-xiso.bin i abc-xiso.cue.
Ten pierwszy ma 740MB. Ma powstać z tego botowalny CD.
Wypalam to nero 6. Mam co prawda włożony krążek 700MB ale pokazuje się
komunikat, że nieoczekiwany format pliku (abc-xiso.bin ).
Co powinienem mieć aby wypalić ten obraz płyty? Po pierwsze chyba krążek
800MB. Ale co dalej?

Pozdrawiam.

Robert