Re: Monitor LCD panoramiczny

Autor: siwy nad siwymi <siwymi_at_domena.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 01:21:59 MET DST

> Czy w cenie maks. do 2500 zł są już godne uwagi monitorki panoramiczne
> czy też jeszcze lepiej wstrzymać się z zakupem.

ja miałem zamiar, ale po zebraniu informacji jednak się wstrzymałem.
po prostu cena za _dobrą_ panoramę jest "letko" przegięta.
poszedłem po rozum do głowy i stwierdziłem, że nie ma sensu, dopóki ceny
nie spadną do poziomu 1000zł a i technologia wciąż niedoskonała trochę
pójdzie do przodu.
odsunąłem więc zakup na najbliższe lata.

ale generalnie nie odradzam.
zależy jakie masz wymagania i czy fakycznie Ci to potrzebne.
generalnie to dzięki ludziom którzy teraz kupują LCD,
za rok, czy dwa, będę kupić mógł ja :)

więcej info o LCD znajdziesz tu:
http://www.mva.pl/

siwy