Re: pobór prądu - rachunek

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 17:49:30 MET DST

> Nie 750 W tylko 750 Wh, czyli 0,75 kWh

Ok, rozumiem.

Dzięki za info.

Po prostu ciekawiło mnie czy to naprawdę jest takie proste czy np nie
dochodzi tu dodatkowo jakiś inny czynnik typu wydajność, tak że np taka
pompa wypracuje te 0,75kWh szybciej niż w godzinę, czyli dochodziłby tu
jakiś współczynnik (mnożnik) to tych Wh.

--
pozdrawiam
tomek