Wentylator SYS_FAN - jak sterować ?

Autor: Piotrek <lhiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 16:33:15 MET DST

Witam
płyta Gigabyte GA-K8NF9.
Jak byłem młody (czyli rok temu) to dokupiłem sobie za parę zlotych
wentylator mocowany do otworu z tyłu obudowy, podłczany do złącza SYS_FAN.
Niestety kręci on cały czas, bo w BIOS-ie nie znalazłem żadnej pozycji która
wyglądałaby na sterowanie tym wentylatorem (oczywiście sterowanie
wentylatorem procesora odnalazłem bez trudu).
Na początku mi to nie przeszkadzało (jak napisałem - byłem młody) ale
teraz....Czy jest jakiś sposób sterowania tym wentylatorem (poza oczywiście
otwieraniem obudowy i podłączaniem/odłączaniem go) ?
W BIOS jest tylko pozycja wskazująca jego prędkość obrotową....

Piotrek