Re: Jaką pamięć dołożyć?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAM.wiedzmin.org>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 15:55:33 MET DST

Użytkownik TW napisał:

> Nie tylko. Nie wiem czy mogę/jest wskazane mieszać pamięci różnych
> firm i/lub o różnych parametrach.

Mozesz mieszac ale:
a) kosci beda pracowac z taka predkoscia jak najwolniejsza
b) wtedy dual nie bedzie dzialal/tak wydajny (o ile w ogole cos u Ciebie
daje, bo u mnie prawie nic, mam plyte na nforce2 :) )

> Może to i dobre wyjście, ale nie mam żadnego doświadczenia
> w sprzedawaniu części komputerowych i jak znam siebie, po ewentualnym
> zastąpieniu posiadanej pamięci inną, ta dotychczasowa będzie po prostu
> leżała gdzieś w pudełku. Trochę szkoda, bo aż tak zła chyba nie jest.
> No chyba że taka zamiana wpłynęłaby baaaaardzo istotnie na wydajność
> komputera, oczywiście na plus. :-)

Przepatrz za ile chodza Twoje kosci na alledrogo i opchnij ciut taniej :)

--
Pozdrawiam,
Maciek