Re: Jaką pamięć dołożyć?

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 14:03:55 MET DST

> Chodzi Ci o firme jaka?
Nie tylko. Nie wiem czy mogę/jest wskazane mieszać pamięci różnych
firm i/lub o różnych parametrach.

> lepiej chyba sprzedac to 2 x 512 Kingstona
Może to i dobre wyjście, ale nie mam żadnego doświadczenia
w sprzedawaniu części komputerowych i jak znam siebie, po ewentualnym
zastąpieniu posiadanej pamięci inną, ta dotychczasowa będzie po prostu
leżała gdzieś w pudełku. Trochę szkoda, bo aż tak zła chyba nie jest.
No chyba że taka zamiana wpłynęłaby baaaaardzo istotnie na wydajność
komputera, oczywiście na plus. :-)

Pozdrawiam
TW