Re: jaka obudowa?

Autor: Friend <nospam_at_friend.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 13:05:06 MET DST

> Fajnie zrobione. Nie myślałeś żeby zamiast lakierować tylko usunąć
> stary
> i zostawić gołe aluminium?

trzeba by polerować i malować bezbarwnym i wtedy było by ok

> BTW Jak to jest mocowane do kupy? Nitowane? Skręcane śrubkami? Wkręty?

4 panele skręcane srubami, srodek tez na srubach

> Może sam bym się tak pobawił...
> http://www.allegro.pl/item111732516.html
> Czy ta oferta jest OK?

tak od tego goscia kupiłem, zabawy z obudową jest sporo ale efekt przy
wprawych rękach jest bardzo dobry

mam jeszcze inną obudowę z tej samej serii i tej samej firmy,
praktycznie identycznie zrobiona ale trochę wyzsza:
http://www.friend.za.pl/Malowanie/index.html

pzdr