Re: [pyt] Czy mozna umyc klawiature?

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 12:33:00 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:z9zh55c3f0fl$.14xlcwlqk6f5o.dlg@40tude.net...

> Wow, multimedialna klawiatura Commodore! Ciekawe czy do Amigi by
> pasowała bez przejściówki...
> BTW zawsze mnie ciekawiło dlaczego klawiatury z dodatkowymi przyciskami
> nazywają "multimedialnymi". Multimedialna to przecież taka co ma
> głośniki czy mikrofon.

Pojecie multimedia sie od jakiegos czasu bardzo zdewaluowalo, teraz
wystarczy ze jest napis ze multimedialna jako zwykly chwyt marketingowy.
Ja sam od jakiegos czasu szukam takiej prawdziwej multimedialnej jak moja
ale nic nie znalazlem jedynie to wlasnie te z dodatkowymi klawiszami ktore
sa w zasadzie zbedne.
Ta klawierka Commodore ma taki sprytny przelacznik ze jesli chcesz posluchac
na normalnych glosnikach a w moim wypadku przez wzmacniacz to nie musisz
kombinowac z kabelkami poniewaz ma w sobie rozdzialacz sygnalu. Z boku ma
dodatkowe gniazda do mikrofonu oraz sluchawek zewnetrznych. Bardzo jest
poreczna do Skype i kazdy kto mnie odwiedza chce miec taka a tu w sklepach
tylko wytrzeszczaja galy jak im tlumacze jaka chce kupic klawierke. Ta
kiedys kupilem za 15 zl na szrocie gdzie targaja zlom z niemiec i krajow
osciennych.

Mirek